söndag 25 mars 2012

Just nu...

Det är dags för en sån där liten enkät. Denna hittade jag på enbokcirkelföralla

Just nu:
... läser jag: Hungerspelen! Spännande värre! Har bara hunnit ca 5 kapitel än så länge.
... väntar jag: på att det ska bli sommar, och särskilt augusti, för då kommer Björk till Sverige! Visserligen till Stockholm och inte Göteborg, men det får jag väl klara av. 
... lyssnar jag på: 90-talspop, som research för min frågesport som jag ska glädja mina gäster med på fredag. 
... tittar jag på: int' nå särskilt. Men jag funderar på att se de två första avsnitten av Game of Thrones för att se om det verkligen är något att lägga ner tid på. Hoppas det, för jag gillar att se på TV-serier. 
... är jag nyfiken på: Tim Burtons nästa film, Dark Shadows. Premiär 11 maj. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar