onsdag 14 december 2011

Mitt gröna paket har kommit!

Idag har jag hämtat mitt gröna paket!
Och här är innehållet:
Det är en mycket bra idé att lägga grejerna på en brokig matta innan 
man fotar, så syns allt extra bra. 
- Norwegian Wood av Haruki Murakami. En bok som jag har tänkt läsa länge. Och nu ska jag minsann ta tag i läsandet direkt! Eller åtminstone nästa vecka när mitt jullov börjar.
- Under lejonets blick av Maaza Mengiste. En roman som utspelar sig i Etiopien under revolutionen på 70-talet. Denna revolution vet jag faktiskt ingenting om, men jag älskar att läsa romaner som jag också blir lite allmänbildad av. Boken har fått bra kritik också. "mycket vacker, mycket poetisk, mycket drabbande berättelse" säger M Magazine t.ex.
- Ekologiskt roiboos & honeybush-te. Spännande, och snygg förpackning dessutom!
- Rättvisemärkt choklad. mums!
- Ullgarn till att göra t.ex. pumlor (julkulor). Perfekt!
- Halmjulprydnader. I love them!
- Ett fint hemmagjort (tror jag) julkort!

Allt i paketet var utmärkt, helt enkelt!
Tackar så väldigt mycket! Och jag har redan gissat vem du är, Anna på och dagarna går...

Mitt gröna paket kommer läggas på lådan imorrn. Hoppas att det också blir uppskattat!

1 kommentar:

  1. Kul att du gillade! Norwegian Wood är också en mycket fin film, men det vet du säkert redan...Beskrivningen av massor av pumlor finns på hemsidan som jag bifogade och Ja. Kortet är hemgjort. Väl bekomme!

    SvaraRadera