torsdag 30 juni 2011

Jag har lyckats!

Den utlånade boken: Om jag stannar av Gayle Forman

Som jag skrev tidigare tänkte jag låna ut den till någon syster. Det var den yngsta som jag mest hade i tankarna. Och hon nappade även fast hon höll på med en annan bok.
Första dagen läste hon mer än halva boken! Hon sa själv: "Jag brukar läsa ungefär 10 sidor i veckan", så det känns verkligen som att jag har lyckats!
Om jag nu ska skvallra lite om min syster M så vet jag att hon satt fast på ett tåg i en massa timmar igår. Så, har du läst klart den än?

2 kommentarer:

  1. kan meddela att jag läste klart den boken kvällen INNAN jag satte mig på det där förskräckliga tåget..! vad heter nästa bok?
    /&M

    SvaraRadera
  2. Den heter "När jag lät dig gå". Finns inte i pocket än, men du kan ju låna den på biblan om du inte vill köpa inbunden.

    SvaraRadera