tisdag 15 mars 2011

Black Swan

Imorrn ska jag antagligen, förhoppningsvis se Black Swan på Bio Roy! Jag hade ju hört att filmen skulle va bra å så, och oscarnominerad för en massa saker. Plus att Natalie Portman alltid är bra och brukar välja högklassiga filmer att va med i. Men ändå tänkte jag att en film om dans kanske inte riktigt är min grej... men kanske kommer jag se den ändå, bara för att man borde...
MEN efter att ha sett den här trailern så är det ju inget snack om saken! Klart att jag ska se den!

2 kommentarer:

  1. Lollo och Robert såg den och Lollo sa att den var sååå läskig. Jag och Fredrik har tänkt se den men jag vet inte om jag vågar nu, jag som är så lättskrämd :)

    Säg till sen om du tror jag vågar se den!

    SvaraRadera
  2. Jag vet inte om du kommer våga, men jag tycker att du måste ta dig igenom det! Det är det värt! Men jag tror det blir läskigare om du hela tiden intalar dig att det är läskigt. så försök tänka lite mer att det inte är en läskig film.

    SvaraRadera